Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно зі словами 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути за умови збереження товарного вигляду купленого товару, паковання: — товар не був у вживанні та не має слідів носіння — подряпин, шкарпеток, потертостей тощо. — товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання -Збережено всі ярлики та заводське маркування — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару належної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплатиний товар; – відправте нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте No8197 відправленої посилки та No банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар упродовж трьох робочих днів Процедура повернення товару Ненадійної якості: -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплатиний товар -повідоміть No8197 відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів -після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або Congrave на переклад грошей відбуваються завдяки нашому рахуванню. Обмін і повернення товару відбувається через Нову пошту або Укрпошту. Повернення засобів відбувається на карту після того, як ми дістанемо товар. Ми покриваємо витрати доставляння тільки в тому разі, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, вказані в контактах компанії. Не підлягають поверненню (згідно з указом КМУ від 19 березня 1994г No 172) такі групи товарів: - пухо-руньові вироби; — постільна білизна та компоненти постільної білизни.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.