Продавець Текстильна компанія "Чарівна ніч" розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
920 відгуків
+380 (50) 880-66-77
+380 (93) 212-76-67
+380 (67) 315-38-77
Текстильна компанія "Чарівна ніч"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно зі словами 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) можна обміняти або повернути за умови збереження товарного вигляду купленого товару, паковання: — товар не був у вживанні та не має слідів носіння — подряпин, шкарпеток, потертостей тощо. — товар повністю укомплектований і збережений фабричне паковання -Збережено всі ярлики та заводське маркування — товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару належної якості: - Зателефонуйте на номер і повідомте про намір повернути оплатиний товар; – відправте нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте No8197 відправленої посилки та No банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар упродовж трьох робочих днів Процедура повернення товару Ненадійної якості: -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплатиний товар -повідоміть No8197 відправленої посилки та No банківської картки для повернення засобів -після отримання товару впродовж трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Всі послуги перевізників або Congrave на переклад грошей відбуваються завдяки нашому рахуванню. Обмін і повернення товару відбувається через Нову пошту або Укрпошту. Повернення засобів відбувається на карту після того, як ми дістанемо товар. Ми покриваємо витрати доставляння тільки в тому разі, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, вказані в контактах компанії. Не підлягають поверненню (згідно з указом КМУ від 19 березня 1994г No 172) такі групи товарів: - пухо-руньові вироби; — постільна білизна та компоненти постільної білизни.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner